• Mikołajki w Domu Dziecka

    Wolontariusze odpowiadają na listy dzieci z domów dziecka do Świętego Mikołaja, kupując prezenty i przekazując je w organizowanych w Domu Dziecka Mikołajkach. 50. wolontariuszy Unum Życie wcieliło się w rolę Świętego Mikołaja.

    Czytaj więcej

  • Podziel się książką

    Ideą działań jest promocja czytelnictwa. Chętni wolontariusze przekazują swoje książki i gry planszowe – bajki, podręczniki, albumy itp.,  dzieciom z domów dziecka. Dotychczas zebranych zostało 100 książek, które przyniosło 397 wolontariuszy.

    Czytaj więcej

  • Opowiem Ci bajkę

    Celem projektu jest wspieranie młodych talentów literackich wśród dzieci z domów dziecka. Dzieci przesyłają na konkurs swoje prace – bajki napisane na dany temat, które następnie są oceniane przez wolontariuszy. 10 autorów prac z największą liczbą punktów zostaje nagrodzonych wyjazdami na warsztaty literackie.

    Czytaj więcej

  • Dzień Przedsiębiorczości

    Projekt ma sprzyjać podejmowaniu przez młodych ludzi - uczniów liceów - trafnych decyzji w planowaniu dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej. Uczniowie na jeden dzień przychodzą do wybranej firmy, aby dowiedzieć się, jak wygląda praca w takim miejscu, jakie obowiązki na nich czekają na danym stanowisku oraz jakie wykształcenie potrzebne jest, aby wykonywać dany zawód.

    Czytaj więcej

  • Dzień Wolontariusza

    292 wolontariuszy firmy pomogło mieszkańcom placówek opiekuńczych i wychowawczych. Wolontariusze wykonali drobne prace remontowe na rzecz lokalnych społeczności, domów dziecka, szpitali, świetlic itp.

    Czytaj więcej

  • Unum Food Drive

    Cele projektu: zbiórka żywności dla potrzebujących oraz  edukacja i zwiększanie świadomości w temacie przeciwdziałania marnowaniu żywności. Projekt polegał na zbiórce żywności wśród pracowników firmy i przekazanie jej podopiecznym Polskich Banków Żywności, którymi są osoby bezdomne, ubogie, w ciężkiej sytuacji życiowej, schorowane, jadłodajnie, ośrodki pomocy itp. W akcji udział wzięło 397 wolontariuszy Unum Życie i w…

    Czytaj więcej

  • Daję głowę

    Cel akcji: zbiórka pieniędzy i włosów na peruki dla chorych na raka. Wszyscy chętni mogą przekazywać swoje włosy na rzecz Fundacji Daję Głowę, a sponsorzy za każdą taką osobę dodatkowo przekazują środki na leczenie! Beneficjentami projektu są podopieczni Fundacji Daję Głowę - osoby chore na nowotwory. Dotychczas udział w nim wzięło 30 wolontariuszy.

    Czytaj więcej

  • KrwioBieg

    Cel projektu: pozyskanie funduszy na pomoc krwiodawcom i ich rodzinom, promowanie zdrowego stylu życia i idei biegania oraz podnoszenie świadomości nt. krwiodawstwa wśród uczestników imprezy. Uczestnicy biorą udział w biegach na różnych dystansach, dostosowanych do płci i grupy wiekowej. Oprócz tego, na miejscu, organizowane są również kursy pierwszej pomocy oraz zbiórki krwi. Beneficjentami projektu są…

    Czytaj więcej

  • Otwarta firma

    Projekt ma na celu stworzenie środowiska społecznego, które aktywnie wspiera przedsiębiorcze postawy i inicjatywy młodych ludzi. Polega on na tym, że w ramach lekcji przedsiębiorczości, przedstawiciele firm przeprowadzają zajęcia edukacyjne z obszaru biznesu. Z powodzeniem wzbogaca ofertę edukacyjną szkoły o ciekawe zajęcia przygotowujące uczniów do planowania ścieżki edukacyjnej. Beneficjentami są uczniowie liceów, a projekt jest…

    Czytaj więcej

  • Seniorzy 4.0

    Celem projektu jest zbadanie aktywności oraz świadomości osób starszych w kwestii spraw finansowych. Jest to przygotowanie do uruchomienia programu edukacyjnego dla seniorów. Wśród grupy docelowej przeprowadzana jest ankieta zawierająca pytania na temat sposobów spędzania wolnego czasu, aktywności, dostępu do opieki medycznej, zarządzania pieniędzmi, ubezpieczeń itp. Beneficjentami projektu są osoby w wieku 65+, zamieszkujące obszar Warszawy…

    Czytaj więcej