
Często w AMS powtarzamy, że to co robimy, to nie tylko biznes. Tak myślimy i czujemy. Budowanie społeczeństwa obywatelskiego zaczyna się w nas, a dawanie przykładu osobistego zaangażowania jest najlepszą drogą do osiągnięcia tego celu. Uważam, że kluczowym wyzwaniem dzisiejszych czasów jest budowanie kapitału społecznego. Dlatego też wymaganiem chwili jest umiejętne łączenie działalności komercyjnej ze społeczną. To staramy się robić wykorzystując potencjał, jakim dysponujemy. Będąc jednym z mediów, chcemy pozytywnie wpływać na otaczającą nas rzeczywistość, kształtować ją i zachęcać do zmian
Marek Kuzaka, absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, z branżą reklamy zewnętrznej związany jest od 20 lat. Od 2003 roku wiceprezes, a od 2011 prezes zarządu AMS SA – największej firmy reklamy out-of-home (OOH) w Polsce. Wiceprezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Ekspert z zakresu branżowych rozwiązań prawnych. Współpracownik Instytutu Partnerstwa Publiczo-Prywatnego. Członek koalicji Liderzy Pro Bono (wcześniej Prezesi-wolontariusze). Kierujący największym w historii Polski projektem w formule PPP w zakresie wyposażenia w meble miejskie m.st. Warszawy. Odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP za udział w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, zdobywcą licznych nagród. Działa w obszarze klasycznego i cyfrowego OOH. Od września 2002 r. należy do Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi na blisko 23 tys. powierzchni reklamowych, dysponując, jako jedyna firma, systemami nośników z każdego segmentu rynku.
AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie i Krakowie. AMS znany jest z działań społecznych, m.in. na rzecz integracji osób niepełnosprawnych. W 2013 roku spółka powołała do życia Fundację „Akademia Integracji”. W ramach działań na rzecz środowiska prowadzi programy – Galeria Plakatu AMS i AMS dla miast.
AMS jest Partnerem Głównym Projektu www.ten1dzien.pl