
Pozornie marketing i reklama ukierunkowane są na kreowanie rozwiązań służących jedynie celom biznesowym. Tymczasem już podczas studiów w USA nauczono mnie, że misja, wizja i wyższe cele organizacji są motorem, który motywuje znacznie skuteczniej. Dzięki nim firma staje się lepsza w tym, czym zajmuje się na co dzień. Moje wstąpienie do Koalicji uczy mnie, jak lepiej angażować się w tematy społeczne i zaszczepić to samo wśród moich ludzi.
Wojciech Borowski posiada bogate doświadczenie w budowaniu firm – zarówno na poziomie korporacji, jak i startupów, a także w odbudowywaniu pozycji rynkowej firm, pomagając im stać się liderami na swoich rynkach.
Od 2013 roku jest związany z McCANN Worldgroup, w skład w który wchodzą agencje: McCANN (reklama i digital), CRAFT (produkcja, sound and vision studio), Momentum (shopper, event, marketing) i Weber Shandwick (public relations).
W 2011 został wybrany Człowiekiem Roku Reklamy magazynu Brief, a w 2012 Człowiekiem Europy, Havas Worldwide. Nominowany w konkursie AdMan roku pisma Press w latach 2013 i 2014. W latach 2012-2016 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Przewodniczący YPO Poland kadencji 2016-2017. Jest często zapraszany przez media do wypowiedzi na tematy takie jak: nowe technologie, trendy w komunikacji, biznesie, zarządzaniu i reklamie. Absolwent finansów i ekonomii Uniwersytetu Hartford w USA.
Zaangażowany w program „Mentor4Starters” – cykl czteromiesięcznych spotkań z wybranym kandydatem, mający na celu przekazanie swojej wiedzy i pomoc w ułożeniu ścieżki kariery. „Mentor4Starters” to otwarty program dla studentów i młodych profesjonalistów, którzy chcą pracować nad rozwojem swoich celów poprzez zdobywanie wiedzy i wsparcia ekspertów z branży i kadry kierowniczej. Program daje młodym, utalentowanym osobom możliwość spotkań osobistych z czołowymi polskimi prezesami i osobami z kadry kierowniczej, aby na podstawie ich doświadczeń lepiej zrozumieć oczekiwania pracodawcy. Mentorzy mogą również pomóc młodym profesjonalistom dostrzec związek między ich zainteresowaniami i planami zawodowymi a aktualnymi trendami w branży i potrzebami rynku.