Wojciech Borowski

Pozornie marketing i reklama ukierunkowane są na kreowanie rozwiązań służących jedynie celom biznesowym. Tymczasem już podczas studiów w USA nauczono mnie, że misja, wizja i wyższe cele organizacji są motorem, który motywuje znacznie skuteczniej. Dzięki nim firma staje się lepsza w tym, czym zajmuje się na co dzień. Moje wstąpienie do Koalicji uczy mnie, jak lepiej angażować się w tematy społeczne i zaszczepić to samo wśród moich ludzi.

Wojciech Borowski posiada bogate doświadczenie w budowaniu firm – zarówno na poziomie korporacji, jak i startupów, a także w odbudowywaniu pozycji rynkowej firm, pomagając im stać się liderami na swoich rynkach.
Od 2013 roku jest związany z McCANN Worldgroup, w skład w który wchodzą agencje: McCANN (reklama i digital), CRAFT (produkcja, sound and vision studio), Momentum (shopper, event, marketing) i Weber Shandwick (public relations).
W 2011 został wybrany Człowiekiem Roku Reklamy magazynu Brief, a w 2012 Człowiekiem Europy, Havas Worldwide. Nominowany w konkursie AdMan roku pisma Press w latach 2013 i 2014. W latach 2012-2016 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Przewodniczący YPO Poland kadencji 2016-2017. Jest często zapraszany przez media do wypowiedzi na tematy takie jak: nowe technologie, trendy w komunikacji, biznesie, zarządzaniu i reklamie. Absolwent finansów i ekonomii Uniwersytetu Hartford w USA.

Zaangażowany w program „Mentor4Starters” – cykl czteromiesięcznych spotkań z wybranym kandydatem, mający na celu przekazanie swojej wiedzy i pomoc w ułożeniu ścieżki kariery. „Mentor4Starters” to otwarty program dla studentów i młodych profesjonalistów, którzy chcą pracować nad rozwojem swoich celów poprzez zdobywanie wiedzy i wsparcia ekspertów z branży i kadry kierowniczej. Program daje młodym, utalentowanym osobom możliwość spotkań osobistych z czołowymi polskimi prezesami i osobami z kadry kierowniczej, aby na podstawie ich doświadczeń lepiej zrozumieć oczekiwania pracodawcy. Mentorzy mogą również pomóc młodym profesjonalistom dostrzec związek między ich zainteresowaniami i planami zawodowymi a aktualnymi trendami w branży i potrzebami rynku.

  • Magdalena
    Duszyńska-Walczak

    Bycie wolontariuszem daje mi pozytywną energię do działania, a także ułatwia budowanie wyjątkowej atmosfery w firmie, którą współtworzę. Wspólnota celów i wartości sprawia, że jesteśmy jak rodzina, dla której pomaganie innym to naturalny odruch… i styl życia.
  • Adam
    Kalbarczyk

    Od dziecka mam kontakt z osobami niepełnosprawnymi, działalnością społeczną i charytatywną. Po dziś dzień jest to w sferze moich zainteresowań – zawodowych, prywatnych oraz naukowych...
  • Piotr
    Wielgomas

    Wolontariat to przede wszystkim pewna forma aktywnej, pozytywnej i otwartej postawy społecznej, zarówno w życiu biznesowym , jak i prywatnym. Takie podejście towarzyszy mi odkąd pamiętam...
  • Leszek
    Zieliński

    Jestem osobą, która lubi działać i podejmować różne aktywności, a dodatkowo ważne jest dla mnie pomaganie innym i wiem, jak dużą zmianę jeden wolontariusz może wnieść w życie innych.
  • Aneta
    Podyma-Milczarek

    Wolontariat nie jest pojedynczym aktem filantropii, to świadome stałe zaangażowanie, które nierzadko wiąże się z wyjściem poza strefę komfortu. To napędzany siłą uniwersalnych wartości...
  • Michał
    Ciundziewicki

    Każdy z nas ma różne zasoby: czas, wiedze, pieniądze, przedmioty. Dzielenie się z innymi jest dobre i ważne i dla obdarowywanych, i dla darczyńców. „Zrób coś dla siebie, zrób coś dla innych” - zapisaliśmy to w dewizie Fundacji Rejs Odkrywców...
  • Anna
    Włodarczyk-Moczkowska

    Wolontariat jest w głębi serca naturalną potrzebą każdego z nas. Lubimy pomagać i przekazywać dobrą energię...
  • Marek
    Rybiec

    Pomysłodawca stworzenia iWealth Management, zarządza strategicznymi obszarami działalności firmy...
  • Przemysław
    Furlepa

    Wolontariat daje przede wszystkim poczucie sprawczości. Niezadowolenie, czy potrzebę zmiany zastanej sytuacji przekształca w aktywność i realne działanie. Wolontariat to także...
  • Agnieszka
    Servaas

    Każdy gest, nawet najdrobniejszy zmienia świat ... służąc innym pomagamy również sobie, a razem możemy więcej ...
  • Marek
    Kuzaka

    Często w AMS powtarzamy, że to co robimy, to nie tylko biznes. Tak myślimy i czujemy. Budowanie społeczeństwa obywatelskiego zaczyna się w nas...
  • Ewa
    Pawłowska

    Dla mnie wolontariat łączy się nierozerwalnie z wrażliwością na otaczający mnie świat, a szczególnie z uważnością na drugiego człowieka...
  • Krzysztof
    Prasał

    Wolontariat pracowniczy to szansa, aby zapewniać pracownikom optymalne warunki, nie tylko do wykonywania obowiązków zawodowych, ale również do rozwoju osobistego oraz realizowania aspiracji. Jestem przekonany, iż daje on możliwość...
  • Jacek
    Kowalski

    Odpowiedzialny biznes rozwija się razem ze społeczeństwem, a nie jego kosztem. CSR jest zobowiązaniem w stosunku do otaczającego świata. Tak rozumiany CSR to nie wydatki, ale inwestycje, nie koszty, ale oszczędności....
  • Sylwester
    Pedowicz

    Mam wrodzoną skłonność do przedkładania dobra ogólnego nad dobro własne oraz działania w długoterminowym horyzoncie, dlatego społeczna odpowiedzialność biznesu jest mi bardzo bliska...
  • Ewa
    Paga

    Wolontariat jest dla mnie bezcennym źródłem inspiracji i motorem do działania każdego dnia. To bezinteresowne dawanie od siebie tego, co mam najcenniejsze...
  • Michał
    Kwasek

    Wierzę, że jako przedsiębiorcy i liderzy mamy rolę sięgającą znacznie dalej niż tylko prowadzenie dla swoich akcjonariuszy efektywnych ekonomicznie biznesów. Jestem przekonany, że powinniśmy podejmować działania...