Firmy Koalicji podejmują różne działania by wspierać polską służbę zdrowia, przedsiębiorców, uczniów i nauczycieli w tym trudnym czasie podyktowanym epidemią koronawirusa.

BNP Paribas Bank Polska zakupił 20 000 maseczek ochronnych, które przekaże placówkom medycznym oraz sfinansuje zakup 1000 testów na obecność SARS-CoV-2, które będą wykonane przez Warsaw Genomics.
https://media.bnpparibas.pl/pr/493274/bank-bnp-paribas-przekazal-srodki-na-walke-z-pandemia-koronawirusa

ANG Spółdzielnia dołączyła do Koalicji Firm wspierających walkę z koronawirusem poprzez przekazanie środków na zakup testów, które będą wykonywane przez Warsaw Genomics. Organizacja Warsaw Genomics (stojącą za programem Badamy Geny) przekierowała swój potencjał laboratoryjny i diagnostyczny w kierunku testów na obecność wirusa SARS-CoV-2. W swoich dwóch laboratoriach realizuje do 1000 testów w ciągu doby. https://www.facebook.com/spoldzielnia/

Unum Życie TUiR oraz Fundacja Unum przekazały łącznie 50.000 zł szpitalowi MSWiA na zakup sprzętu potrzebnego w leczeniu COVID-19 i innych schorzeniach płuc. Ponadto, Fundacja Unum przeznaczyła 25.000 zł na wspieranie pojedynczych gestów dobroci pracowników Unum Życie i współpracowników, współfinansując drobne zakupy spożywcze, zakupy leków, czy inną pomoc w lokalnych społecznościach.
https://fundacjaunum.pl/

FabLab Gdańsk powered by Orange dołączył do akcji #drukarzedlaszpitali #przylbicewkoronie i robi przyłbice dla szpitala zakaźnego w Gdańsku. Powstało ich już 200 sztuk! W związku z odwołanymi zajęciami dla dzieci, które prowadzi Fundacja Orange wraz ze Stowarzyszeniem FabLab Gdańsk, postanowiono przekierować środki z warsztatów właśnie na produkcję przyłbic dla lekarzy. Gdyby ktoś chciał się zainspirować, to poniżej wykonanie przyłbicy krok po kroku: https://fundacja.orange.pl/blog/wpis/fablab-gdansk-powered-by-orange-wyprodukowal-przylbice-dla-personelu-medycznego

AMS: „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” – ta szczególna kampania społeczna będąca podziękowaniem dla wszystkich pracowników służby zdrowia, widoczna jest na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie. Kampanię zorganizowali wspólnie AMS Outdoor jest Cool! AMS – członek Koalicji Liderzy Pro Bono, oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy. https://ams.com.pl/o-nas/aktualnosci/dziekujemy-wam-sluzbazdrowia-wspolna-akcja-ams-labo-print-i-servcomp

Agencja Jet Line dla Mazowieckiego Oddziału PCK bezpłatnie przygotowała i emituje na swoich ekranach cyfrowych spoty zachęcające do Honorowego Krwiodawstwa, a także do pomocy osobom potrzebującym. W związku z epidemią koronawirusa i większą liczbą hospitalizowanych, krew jest jeszcze bardziej potrzebna. Tak samo, jeszcze większą opieką musimy teraz otoczyć osoby starsze i samotne. www.jetline.pl  https://www.youtube.com/watch?v=DXHzCAJIISA

Nowa Era zaprasza do zapoznania się z bezpłatnym wsparciem dla edukacji zdalnej w tym trudnym dla nas czasie. Warto skorzystać!
https://www.nowaera.pl/naukazdalna

iWealth Management prowadzi cykl wideokonferencji AKADEMIA iWEALTH ONLINE, podczas których najlepsi zarządzający i analitycy rynku na bieżąco komentują wydarzenia mające wpływ na rynki kapitałowe.
https://iwealth.pl/aktualnosci/

Fundacja Orange organizuje webinary dla nauczycieli klas 1-3 , pt. Jak prowadzić zdalne lekcje? https://www.facebook.com/events/527935151244963/ , a także jako partner projektu Lekcja:Enter https://fundacja.orange.pl/nasze-programy/lekcjaenter,  zachęca do korzystania z puli materiałów przygotowany dla uczniów. Materiały dostępne na https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

Fundacja Nienieodpowiedzilni.pl  publikuje  cykl wywiadów „Świat po” – to rozmowy z autorytetami, którzy dzielą się swoimi refleksjami i przemyśleniami dotyczącymi obecnej sytuacji oraz jej konsekwencji.
https://nienieodpowiedzialni.pl/temat/swiat-po/

Jeśli chcesz, żeby było jak dawniej … bankuj zdalnie, płać bezstykowo, a najlepiej zostań w domu!… zachęca Fundacja Santander Bank Polska w spocie zachęcającym do właściwych zachowań w tym czasie. https://www.facebook.com/santanderbankpolska/videos/1080356205659795/

Przesłanie Koalicji Liderzy Pro Bono do przedstawicieli biznesu.

Czas pandemii jest dla nas wszystkich bardzo trudny. Dla wszystkich jednak jest to czas próby naszej solidarności, życzliwości, odpowiedzialności. Dziękujemy wszystkim przedsiębiorcom, którzy poprzez zmianę systemu organizacji pracy dostosowaną do potrzeb pracowników oraz wsparcie instytucji i inicjatyw społecznych, przyczyniają się do ograniczenia pandemii i jej konsekwencji.

17 Mar 2020 r.

Różnice kulturowe w świecie biznesu

Cultural Differences in Business Context to temat zajęć, podczas których Sylwester Pedowicz, dyrektor oddziału Ikano Bank AB SA i członek Koalicji Liderzy Pro Bono, spotkał się ze studentami SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Podzielił się z nimi swoim wieloletnim doświadczeniem z pracy w różnych środowiskach kulturowych – amerykańskim, japońskim, niemieckim, brytyjskim i szwedzkim.

04 Lut 2020 r.