#ZostanWDomu #PoczytajOSztuce to wspólna kampania CSR-owa Fundacji Promocji Sztuki „Niezła Sztuka” oraz zajmującej się reklamą outdoorową firmy Jet Line, promująca polską sztukę w przestrzeni miejskiej.

Przez 3 miesiące, na ponad 100 nośnikach reklamowych umieszczonych w przestrzeni publicznej w Warszawie, będą emitowane spoty zachęcające do pozostania w domu i fajnego spędzenia czasu, czytając o polskich artystach.

Ponad 1000 artykułów na temat arcydzieł światowej i polskiej sztuki, napisanych w sposób przystępny i ciekawy przez specjalistów – historyków sztuki, kuratorów muzealnych.

Do czytania zapraszają bezpośrednio sami artyści jak Olga Boznańska, Anna Bilińska Bohdanowicz, Stanisław Wyspiański czy Jacek Malczewski.

Każdy znajdzie coś dla siebie: www.niezlasztuka.net/aktualnosci/zostanwdomu-poczytajosztuce-niezla-sztuka-i-jetline-czyli-akcja-csr-promujaca-polska-sztuke/

#ZostanWDomu #PoczytajOSztuce

Działania firm Koalicji Liderzy Pro Bono w związku z pandemią

Zbiorcza informacja o wielu działania firm członkowskich Koalicji, m.in. na rzecz wspierania służby zdrowia, uczniów i nauczycieli, przedsiębiorców, kampanii społecznych. #dobrybiznes: BNP Paribas Bank Polska, ANG Spółdzielnia, Fundacja Santander, Unum Życie, AMS, Jet Line, Orange Polska, Fundacja Orange, Nowa Era, iWealth Management, Bigram, Snowdog, VIVE Group, Leaders Island, Fundacja im. Lesława Pagi, Integracja...

25 Mar 2020 r.

Przesłanie Koalicji Liderzy Pro Bono do przedstawicieli biznesu.

Czas pandemii jest dla nas wszystkich bardzo trudny. Dla wszystkich jednak jest to czas próby naszej solidarności, życzliwości, odpowiedzialności. Dziękujemy wszystkim przedsiębiorcom, którzy poprzez zmianę systemu organizacji pracy dostosowaną do potrzeb pracowników oraz wsparcie instytucji i inicjatyw społecznych, przyczyniają się do ograniczenia pandemii i jej konsekwencji.

17 Mar 2020 r.