#ZostanWDomu #PoczytajOSztuce to wspólna kampania CSR-owa Fundacji Promocji Sztuki „Niezła Sztuka” oraz zajmującej się reklamą outdoorową firmy Jet Line, promująca polską sztukę w przestrzeni miejskiej.

Przez 3 miesiące, na ponad 100 nośnikach reklamowych umieszczonych w przestrzeni publicznej w Warszawie, będą emitowane spoty zachęcające do pozostania w domu i fajnego spędzenia czasu, czytając o polskich artystach.

Ponad 1000 artykułów na temat arcydzieł światowej i polskiej sztuki, napisanych w sposób przystępny i ciekawy przez specjalistów – historyków sztuki, kuratorów muzealnych.

Do czytania zapraszają bezpośrednio sami artyści jak Olga Boznańska, Anna Bilińska Bohdanowicz, Stanisław Wyspiański czy Jacek Malczewski.

Każdy znajdzie coś dla siebie: www.niezlasztuka.net/aktualnosci/zostanwdomu-poczytajosztuce-niezla-sztuka-i-jetline-czyli-akcja-csr-promujaca-polska-sztuke/

#ZostanWDomu #PoczytajOSztuce

Jak pracownicy i pracodawcy widzą przyszłość wolontariatu?

Zmniejszenie sfery ubóstwa, przeciwdziałanie kryzysowi klimatycznemu, wzmacnianie i integrowanie społeczności lokalnych oraz upowszechnianie zasad tolerancji i równości to główne cele wolontariatu pracowniczego w post-pandemicznej rzeczywistości...

08 gru 2021 r.