Bank BNP Paribas, członek Koalicji Liderzy Pro Bono już od kilku lat prowadzi działania na rzecz promowania odpowiedzialnych postaw oraz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.

22 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Ziemi, Bank BNP Paribas stał się również partnerem ogólnopolskiego projektu „Kampania 17 Celów”.

„Kampania 17 Celów” mobilizuje polski biznes do podjęcia działań na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i wykorzystania szans biznesowych płynących z Agendy 2030.

Przeczytajcie koniecznie jakie działania w ramach CSR i wolontariatu pracowniczego podejmuje Bank BNP Paribas oraz jego pracownicy na rzecz 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju!

www.bnpparibas.pl/razemzmieniamy/

Zapraszamy również do lektury ciekawego artykułu na temat wiedzy Polaków o Celach Zrównoważonego Rozwoju, przygotowanego na podstawie badania Research Collective, przeprowadzonego na zlecenie CSR Consulting oraz Banku BNP Paribas w ramach wspomnianego partnerstwa w Kampanii 17. Celów.

Jego wyniki pokazują, że o sposobach na walkę z najważniejszymi problemami świata trzeba mówić więcej i głośniej. Dlatego Bank BNP Paribas kolejny raz przybliża tematykę Celów Zrównoważonego Rozwoju, podkreślając pozytywny wpływ ich realizacji na przyszłość planety i jej mieszkańców.

Pobierz raport „Wolontariat pracowniczy przyszłości”

Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce i Fundacja BNP Paribas zaprezentowały wyniki badania „Wolontariat pracowniczy przyszłości”. Raport zawiera m.in. wskazówki dla firm, organizacji i liderów społecznych, jak wprowadzać tę formę zaangażowania w swoje środowisko, konkretne korzyści, jakie ma z tego pracownik i pracodawca oraz jakie cele powinien realizować wolontariat przyszłości.

04 kw. 2022 r.

Social impact biznesu ważniejszy niż kiedykolwiek dotąd

"Nie ma lepszej formuły na rzecz potrzeb godnościowych, na budowanie integracji i wydobycie wspólnego poczucia misji, jak wolontariat pracowniczy" - mówi prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce w raporcie opracowanym przez Well.hr

02 kw. 2022 r.